یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

مديريت مخابرات رسما سه نفره شد/ کناره‌گيري نمايندگان دولت

مخابرات

دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۱:۰۰


با عدم معرفي نماينده سهام عدالت و حذف قانوني نماينده دولت به دليل غيبت‌هاي متوالي، هيأت مديره مخابرات رسما توسط سه عضو خصوصي اداره مي‌شود.

وايمکس نيوز - پس از تعيين دوباره نمايندگان دولت و سهام عدالت در هيأت‌مديره مخابرات ايران، از اين شرکت خبر مي‌رسد که اين دو نماينده بار ديگر در جلسات هيأت‌مديره حضور ندارند.
نصرالله جهانگرد معاون وزير ارتباطات و نماينده دولت که در دوره قبل به‌دليل غيبت متوالي از هيأت‌مديره مخابرات حذف شده بود، بار ديگر از سوي دولت براي اين سمت انتخاب و معرفي شد. اما در دوره جديد نيز در جلسات حضور نيافت و اکنون با غيبت بيش از 4 جلسه، قانوناً از ترکيب هيأت‌مديره حذف شده است.
ديگر نماينده دولتي محمد روح‌الهي نيز که از سوي سهام عدالت انتخاب شده بود، در دوره قبلي به‌دليل غيبت در جلسات حذف شد و در دوره جديد بار ديگر به‌عنوان نماينده سهام عدالت انتخاب شد. اما با توجه به اينکه معرفي‌نامه وي از سوي سهام عدالت ارسال نشد، عملا عضويت وي در هيأت‌مديره مخابرات، ملغي شد.
به اين ترتيب مدت‌هاست هيأت‌مديره مخابرات با سه عضو خصوصي اداره مي‌شود و دولت رسما از مديريت شرکت مخابرات کناره‌گيري کرده است.
منبع : فارس 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو